6. 9. 2013

Co si člověk neudělá...

... to nemá. Blogosférou koluje spousta více či méně kvalitních recenzí knih. Našla jsem snad všechny možné žánry, jen kuchařky nikoho moc nezajímají. A přitom jich je tolik a v nakladatelském světě vydat kuchařku většinou neznamená vyložený prů***. Kuchařka sice je jenom soubor návodů, jak z něčeho vyrobit něco jiného (nebo z ničeho něco), ale kvalita návodů má přece jen jistý vliv na to, jaký bude výsledek. (Vzpomínám na jeden návod, v němž byly přehozené dvě fáze. Strávila jsem u toho celý den, ztratila nervy, abych nakonec přišla na to, že chyba není ve mně). Navíc znám i skupinu lidi, do níž se počítám i já, kteří si v listování a pročítání kuchařek doslova libují.
Jako u všeho platí, že jsou lepší a horší kuchařky, ale vyznat se v nich není jen tak? Kdo doporučí tu nej? Když se k tomu nikdo nemá, zbývá ten nelehký úkol na mě. Tenhle blog byl založen právě za účelem inteligentních, vtipných a břitkých recenzí na české i zahraniční kuchařky. Vzhledem k tomu, že mě toho baví víc, je možné, že to bude trochu pestřejší... Uvidíme.
Jdem na to!

Žádné komentáře:

Okomentovat