7. 12. 2014

Píšeme Ježíškovi

Možná máte pocit, že jsem na blog zanevřela nebo snad zapomněla. Ani jedno, ani druhé vážení. Jeden retro příspěvek už mám rozepsaný, ale jaksi není, kdo by to nafotil. Slibuji, zlepším se.

A potom - kdo má v této době čas psát blogy? Všichni přece píší Ježíškovi. 

Znám hodně lidí, mě nevyjímaje, kteří si přejí knihy. Ani já nejsem výjimka. Kdo by si myslel, že si tajně přeji kuchařky, nemýlí se. Kromě kuchařek jsem si oblíbila i severské detektivky a současnou českou prózu. Knih vychází hodně a Martinus.cz má super nápad, jak předejít tajné hrůze z toho, jestli najdete pod stromečkem přesně tu knihu, kterou si teprve přečíst chcete. Jmenuje se wishlist a jednoduchým způsobem tak vytvoříte seznam knih, který posléze jen rozpošlete všem známým. A pak už se můžete těšit, jak budete od 25. prosince jen ležet, sedět a číst (mezi pohádkami). Jste-li v roli kupujícího, už se vám nestane, že byste vybrali špatně. Tedy pokud pojedete podle wishlistů. 
Já už mám svůj tady. A vy?


1 komentář:

  1. Já už jsem roznesla po všech rodinných příslušnících ručně psaný wishlist titulů, o které chci rozšířit svou knihovnu, a promyslela jsem to pečlivě, aby každý dostal jiné tituly a já nedostala nic dvakrát..:D A mezi těmi všemi knihami je i pár audioknih. Kéž by mi i oni dali takové seznamy, nakupování dárků by bylo hned jendodušší..:/

    Klára S. (na-umeni-zavisli.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat