28. 3. 2014

Muffiny podle Lucie


Dalším adeptem na nejlepší mrkvový koláč (dort, cupcake, muffin, koláček...) je recept z foodblogu Chez Lucie. Připadá mi zbytečné, abych ho tady přepisovala. Prostě se podívejte SEM, ale nezapomeňte se zase vrátit sem. A ne, že tam ztvrdnete hodiny a hodiny prohlížením fotek a receptů, jako já. To byste mě vážně otrávili!


Tenhle recept jsem si vybrala ze tří důvodů:
1) Blog Chez Lucie  byl vůbec první food blog, který jsem začala číst, a od něj vedla cesta k dalším. Blogům i koláčům. Svým způsobem mě inspiroval i k založení tohoto blogu. Proto je můj nejoblíbenější.
2) V den, kde jsem tyhle muffiny pekla, měla svátek Dita. Lucie píše, že recept je podle Deníku Dity P. Podle kuchařky, ne podle pořadu.
3) Zdálo se mi, že nová forma na muffiny leží doma příliš nevyužitá.

Kromě toho mě zaujal i ananas a koření, to jsem u jiných koláčů neviděla. Výsledek? Nebyl špatný. Výborný krém. Mrkev jsem tentokrát skutečně nastrouhala najemno a v koláčcích tak není skoro cítit ani vidět. Ale čekala jsem, že ananas a koření budou na chuti více znát. Takže trochu zklamání.
Na pohled jsou muffiny velmi efektní a myslím, že oproti klasickým čokoládovým a borůvkovým i originální. Jenže jako mrkvový koláč mi víc chutnal ten farmářský podle Hany Michopulu. Na který bych dala tenhle krém. Ale hledám dál.
Po vytažení z trouby






P.S.: Stále mi není jasný rozdíl mezi muffinem a cupcake. Vysvětlí mi to někdo konečně?


Žádné komentáře:

Okomentovat