1. 3. 2014

Jen jeden je nej

Dovolte mi takovou osobní zpověď. Ostatně je to můj blog, vy ho čtete dobrovolně (alespoň někteří), takže jakýpak copak. 
Před několika dny začal Jáchym svůj výlet do světa chutí a vůní. Do světa opravdového jídla. Zatím tedy v podobě oranžové kaše podivné chutě, matkami nazývané první mrkvička, ale nějak se začít musí. Protože je mi jasné, že tahle zelenina bude nějakou dobu výrazně dominovat mému kuchařskému umění, napadlo mě toho využít. Rozhodla jsem se, že najdu ten nejlepší recept na mrkvový dort, známý také jako carrot cake.

Zatím jsem ho pekla jen jednou, podle receptu Marcela Ihnačáka (k nahlédnutí zde). Minimálně další dva recepty mám doma v kuchařkách (jedna anglická pečící, druhá Recepty z farmářského trhu), nechybí ani na mých oblíbených foodblozích (třeba na Kitchenette).

Máte svůj vyzkoušený a oblíbený? Napište recept nebo odkaz. Samozřejmě vás budu pravidelně informovat. 

Netuším, jak dlouho mi to bude trvat, každopádně člověk musí mít před sebou nějaké výzvy! Menší zádrhel vidím v tom, že v mnoha receptech se vyskytují vlašské ořechy, ideálně mleté. V nabídce českých supermarketů tak trochu chybí. Ekonomové by tento stav označili něco jako díra na trhu. Jestli víte, jak tuhle díru zaplnit, minimálně co se mých zásob týče, tak sem s tím. 

1 komentář:

  1. Zde je odkaz: http://www.zenysro.cz/CS#!detail/uvar/3348/Mrkvovy-dort
    Petra H.

    OdpovědětVymazat